Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 липня 2013 р.

Національна академія державного управління при Президентові України оголошує набір іноземних і українських громадян

Національна академія державного управління при Президентові України
- головний державний вищий навчальний заклад України з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Указом Президента України від 30 травня 1995 р. № 398 була утворена Українська Академія державного управління при Президентові України.
У 1996 р. розпочали діяльність регіональні підрозділи Української Академії державного управління при Президентові України у Дніпропетровську, Львові, Одесі та Харкові, які в 2001 р. отримали статус регіональних інститутів.
Указом Президента України від 21 серпня 2003 р. № 869, враховуючи вагомий внесок у розвиток державного управління в Україні, а також беручи до уваги загальнодержавне і міжнародне визнання результатів її діяльності, Українській Академії державного управління при Президентові України було надано статус національної з наступним перейменуванням у Національну академію державного управління при Президентові України.
Місія Національної академії полягає у:
- формуванні сучасної управлінської еліти України;
- розвитку професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
- науковому супроводі державно-управлінських реформ.
Важливим напрямом діяльності Національної академії є її наукова складова, яка зосереджена на:

четвер, 25 липня 2013 р.

Реєстр громадських об'єднань


Як повідомив урядовий веб-сайт Громадянське суспільство і владакожна фізична або юридична особа може вільно та безоплатно отримати відомості із Реєстру громадських об’єднань. Доступ до нього здійснюється через веб-сайт Державної реєстраційної служби України.
«Цей реєстр є одним із найінформативніших серед відкритих баз даних, що існують в Україні. З нього користувачі можуть отримати необхідну інформацію про громадські об’єднання із статусом або без статусу юридичної особи, відокремлені підрозділи іноземних неурядових організацій», - відзначила начальник Управління реєстрації громадських формувань, державної реєстрації друкованих ЗМІ та інформаційних агентств Державної реєстраційної служби України Олена Семьоркіна.
Скориставшись Реєстром громадських об’єднань, Ви зможете отримати відомості про повне та скорочене найменування громадського об’єднання, код згідно з ЄДРПОУ, організаційно-правову форму (громадська організація або громадська спілка), статус громадського об’єднання (дитяче, молодіжне, всеукраїнське), вид громадського об’єднання (екологічне, правозахисне тощо), здійснення підприємницької діяльності громадським об’єднанням, тощо.
Пошук достатньо легкий. Якщо заповнити навіть один параметр наприклад, назву організації, можна отримати відомості про неї.
У випадку, якщо виникнуть проблеми під час пошуку, Ви можете ознайомитись з Інструкцією користувача «Єдиний реєстр громадських об’єднань» або скористатись допомогою, зателефонувавши: черговому інженеру: (044) 206-71-10 або адміністратору: (044) 206-71-48, (044) 206-71-49
Використовуйте ресурс з користю!

понеділок, 15 липня 2013 р.

Публікації та дослідницькі матеріали ПСП та ПСП ІІ

Деякі матеріали, видані за сприяння ПСП та ПСП ІІ

Представляємо Вашій увазі довідник, виданий Програмою сприяння парламенту ІІ (ПСП ІІ) "Використання методики вирішення проблем для розробки та експертизи проектів нормативно-правових актів".
Використання методики вирішення проблем для розробки та експертизи проектів нормативно-правових актів / Тетяна Фулей, Лора Лукас, Лорна Сайц. – К.: [ФОП Москаленко О. М.], 2013. – 256 с.
У посібнику пропонується удосконалена та адаптована авторами до умов України версія методики вирішення проблем (англ. Problem-Solving Method), яка широко використовується в багатьох державах при розробці та експертизі проектів нормативно-правових актів.
Застосування цієї методики дозволяє врахувати не лише структурний аналіз проблеми та виявити латентні чинники, що її спричинили, але і проаналізувати їх крізь призму причин проблемної поведінки осіб, задіяних у проблему (ролевиконавців), використовуючи
запропоновані авторами стратегії та інструменти.
Видання розраховане для усіх фахівців, які здійснюють розробку та експертизу проектів нормативно-правових актів, а також може використовуватися для слухачів Національної академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутів, студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями «правознавство», «державне управління» та «державна служба», підготовки і підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, представників громадянського суспільства.
Друк цього посібника здійснений за підтримки Міжнародного консорціуму з права і розвитку (International Consortium for Law and Development (ICLAD))
Це видання здійснено за підтримки Місії USAID в Україні, Молдові та Білорусі відповідно до умов угоди № AID 121-A-00-03-00008 (Програма сприяння Парламенту II: Програма розвитку законотворчої політики).
Думки і твердження, висловлені в публікаціях, відображають особисту позицію авторів.
Електронна версія публікації розміщена на сайті ПСП II.

Завантажити PDF-file видання
При використанні матеріалів посилання на посібник обов’язкове!

Новий посібник від Програми сприяння парламенту ІІ

Програма сприяння парламенту ІІ (ПСП ІІ) видала довідник "Використання методики вирішення проблем для розробки та експертизи проектів нормативно-правових актів".
Використання методики вирішення проблем для розробки та експертизи проектів нормативно-правових актів / Тетяна Фулей, Лора Лукас, Лорна Сайц. – К.: [ФОП Москаленко О. М.], 2013. – 256 с.
У посібнику пропонується удосконалена та адаптована авторами до умов України версія методики вирішення проблем (англ. Problem-Solving Method), яка широко використовується в багатьох державах при розробці та експертизі проектів нормативно-правових актів.
Застосування цієї методики дозволяє врахувати не лише структурний аналіз проблеми та виявити латентні чинники, що її спричинили, але і проаналізувати їх крізь призму причин проблемної поведінки осіб, задіяних у проблему (ролевиконавців), використовуючи
запропоновані авторами стратегії та інструменти.
Видання розраховане для усіх фахівців, які здійснюють розробку та експертизу проектів нормативно-правових актів, а також може використовуватися для слухачів Національної академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутів, студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями «правознавство», «державне управління» та «державна служба», підготовки і підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, представників громадянського суспільства.
Друк цього посібника здійснений за підтримки Міжнародного консорціуму з права і розвитку (International Consortium for Law and Development (ICLAD))
Це видання здійснено за підтримки Місії USAID в Україні, Молдові та Білорусі відповідно до умов угоди № AID 121-A-00-03-00008 (Програма сприяння Парламенту II: Програма розвитку законотворчої політики).
Думки і твердження, висловлені в публікаціях, відображають особисту позицію авторів.
Електронна версія публікації розміщена на сайті ПСП II.

Завантажити PDF-file видання
При використанні матеріалів посилання на посібник обов’язкове!

четвер, 11 липня 2013 р.

«У мене є мрія для України». Конкурс есе та промови англійською мовою

Через Мережу ПДГ, нами отримано повідомлення з Регіонального офісу з питань викладання англійської мови Посольства США про КОНКУРС ЕСЕ англійською мовою
«У мене є мрія для України»
Пропонуємо Вам ознайомитись з текстом повідомлення українською та англійською мовами.

28 серпня 2013 року виповнюється 50 років відомій промові Мартіна Лютера Кінга «У мене є мрія». У своєму виступі доктор Кінг висловив своє бачення Америки, де людей будуть "судити за їх характером, а не за кольором шкіри". Доктор Кінг говорив про свободу і рівні права для всіх американців. Його промова стала поворотним моментом в американській історії, коли ми боролися, щоб перетворитися на країну з рівними можливостями для кожного громадянина. Подорож, розпочата доктором Кінгом і його численними послідовниками, не була легкою. Але кожна подорож починається з першого кроку, і кращі з них включають до себе мрію про те, куди ця подорож має привести. Вшановуючи 50-річчя промови Мартіна Лютера Кінга, Регіональний офіс з питань викладання англійської мови Посольства США хотів би запросити українських студентів поділитися з нами своєю мрією щодо майбутнього своєї країни. Будь ласка, напишіть есе англійською мовою на тему «У мене є мрія для України". 28 серпня 2013 року п'ять авторів найкращих есе буде запрошено до Посольства США в Києві виступити з промовою. Вибір робіт буде заснований на самобутності та оригінальності вашої української мрії. Мрії та слова можуть змінити світ. Ми хочемо почути ваші!

I Have a Dream for Ukraine English Speech and Essay Contest
This August 28th marks the 50th anniversary of the famous “I Have a Dream” speech by Martin Luther King Jr. In his speech Dr. King spoke of his vision of an America where people would be “judged on the content of their character and not the color of their skin.” Dr. King talked about freedom and equal rights for ALL Americans. His speech was a turning point in American history as we struggled to grow into a country that provided equal opportunity for every citizen. The journey begun by Dr. King and his many followers has not been an easy one. But every journey starts with a single step and the best ones include a dream of where the journey will lead. In the spirit of the 50th anniversary of Dr. King’s speech, the Regional English Language Office at the U.S. Embassy Kyiv would like to invite students in Ukraine to share their dream for their country with us. Please write an essay (in English) on “I Have a Dream for Ukraine.” We will read your essays and invite five entrants to read their speeches at the U.S. Embassy in Kyiv on August 28, 2013. Selection of speeches will be based on the originality and creativity of your Ukrainian Dream. Dreams and words have the power to change the world. We want to hear yours!

Громадська організація «Ліга інтернів»

Представляємо Вашій увазі Громадську організацію «Ліга інтернів»Асоціацію випускників Програми стажування
у Верховній Раді України та центральних органах виконавчої влади.
Громадська організація «Ліга інтернів» була заснована у травні 2009 року як Асоціація випускників Програми стажування молоді у Верховній Раді України та центральних органах виконавчої влади.
Основною метою організації є розвиток Програми стажування, покращення співпраці та зв'язків між її випускниками. Актуальними напрямками також є пошук додаткових джерел підтримки Програми, посилення її навчальної частини тощо.
Громадська організація «Ліга інтернів» – це недержавна, неприбуткова організація. Основними напрямами діяльності ГО «Ліга інтернів» є такі:
- адміністрування Програми стажування у Верховній Раді України;
- підтримка зв’язків, налагодження співпраці з випускниками Програми;
- співпраця з іншими програмами стажування, державними та громадськими, міжнародними - організаціями, навчальними закладами, реалізація спільних проектів;
- адміністрування Європейського центру інформаційної підтримки Верховної Ради України.
[Коротка довідка: Програма парламентського стажування була заснована у 1995 р. Асоціацією колишніх конгресменів США спільно з Верховною Радою України. З 2000 р. адміністрування програми здійснює Програма сприяння парламенту (ПСП ІІ) на основі угоди про співробітництво з USAID. З 2010 року Програма адмініструється Асоціацією випускників Програми стажування «Лігою Інтернів» за допомогою Програми сприяння парламенту.
Метою Програми є надання молодим українським професіоналам можливості взяти пряму участь у законодавчому процесі, що стане початком їхньої майбутньої політичної, законодавчої або публічної кар'єри та підтримає демократичні принципи роботи парламенту України та центральних урядових органів. Програма діє вже 17-й рік. За цей час більше 1100 українських студентів, аспірантів та молодих політиків отримали нагоду попрацювати у різних парламентських комітетах і управліннях, а тепер — і в центральних органах виконавчої влади.
Учасники програми проходять жорсткий конкурсний відбір і можуть працювати повний робочий день, неповний робочий день або надавати допомогу законодавчому або виконавчим органам як волонтери. Перші дві категорії інтернів можуть отримувати матеріальну підтримку для часткового покриття витрат з проживання.
У 2008 р. Програма стажування була розширена на установи керівних органів виконавчої влади.
Діяльність Програми парламентського стажування:
1. Стажування
2. Навчання
3. Розвиток лідерського потенціалу
4. Соціальна активність
]
Завітавши на сайт ГО , Ви зможете ознайомитись з виданням Вісник інтерна за 2012-2013 роки. Дивитись останній номер (№ 5 : весна 2013 р.)

Звертаємо Вашу увагу та те, що оголошено конкурс на участь у Програмі стажування у Верховній Раді України 2013-2014 рр.
Тривалість Програми – до 10 місяців. Закінчення стажування - 15 липня 2014 року.
Кандидат на участь у Програмі повинен відповідати таким вимогам:
- бути громадянином України і вільно володіти українською мовою;
мати базову вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр») та бути академічно успішним;
- володіти щонайменше однією іноземною мовою;
- мати досвід роботи з найбільш поширеним програмним забезпеченням ПК;
- мати активну громадську позицію і брати участь у громадській діяльності;
- бути віком до 29 років станом на 31 липня 2013 р.;
- не бути учасником Програми в минулому;
- не бути штатним/позаштатним помічником-консультантом народного депутата України або штатним/позаштатним працівником Апарату Верховної Ради України.
Інформація щодо підготовки конкурсного пакету
Інформація, подана в анкеті, відіграє дуже важливу роль протягом усього процесу відбору. Належним чином оформлена анкета, правдиві та вичерпні дані, вказані у ній, допоможуть Відбірковій комісії адекватно оцінити Вас як претендента на участь у Програмі.
Кількість претендентів на участь у програмі в 2012-2013 році становила 4 особи на місце.
Для участі у конкурсі необхідно до 31 липня 2013 року заповнити та надіслати аплікаційну форму з електронною фотокарткою та електронну фотокартку окремим файлом на адресу: vr_application13-14@interns.org.ua.
Будь ласка, у темі повідомлення зазначте «Parliamentary Internship application», а анкету назвіть своїм прізвищем та ініціалами латиницею, наприклад «ShevchenkoAM».
Анкету на участь у Програмі можна завантажити тут.
Вимоги до подачі фото можна завантажити тут.
Анкети минулорічних зразків до конкурсу не приймаються. Результати першого туру відбору будуть опубліковані на сайті Програми орієнтовно наприкінці серпня.
Дізнатись більше про місію програми та обов'язки інтернів можна тут.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...