На сайті Міністерства юстиції України представлено Кабінет електронних сервісів, загальна частина якого пропонує наступні онлайн-послуги:
Державні реєстри - послуги надання інформації з державних реєстрів.
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - отримання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за:
Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
Реєстр громадських об'єднань - можливість отримати відомості про реєстрацію об'єднань у формі громадської організації або громадської спілки.
Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності - реєстр містить інформацію про всі ЗМІ, які розповсюджуються на території України, а також про українські інформаційні агентства. Відомості надаються у вигляді витягів, в яких міститься інформація про засновника видання, його вид, назву, тираж, мову та ін.
Єдиний реєстр громадських формувань - доступ до інформації про легалізацію (реєстрацію) політичних партій, громадських організацій, профспілок, організацій роботодавців, асоціацій кредитних спілок, благодійних організацій та ін.
Єдиний реєстр арбітражних керуючих
Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
Забезпечує пошук та перегляд інформації про електронні адреси, номери факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень; забезпечує реєстрацію інформації про електронні адреси, номери факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
Єдиний державний реєстр судових рішень
Електронний реєстр апостилів
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення
Єдиний реєстр нотаріусів:
Щоб потрапити на прийом, не потрібно особисто відвідувати установу.
За допомогою відеоконференції Ви зможете спілкуватися з посадовою особою, бачити і чути один одного, обмінюватися документами, файлами, аудіозаписами та будь-якою іншою інформацією у цифровому форматі.
Реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
Інформаційні системи - пошук законодавчих документів (законодавство України, міжнародне законодавство, законопроекти тощо), пошук та завантаження шаблонів документів (договору, заяви, юридичні документи та інше).
Електронний цифровий підпис - замовлення Електронного цифрового підпису (ЕЦП) для використання фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу.
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Державні реєстри - послуги надання інформації з державних реєстрів.
Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - отримання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за:
- вказаною адресою,
- реєстраційним номером об'єкта нерухомості,
- кадастровим номером земельної ділянки,
- ідентифікаційними даними фізичної або юридичної особи;
- перевірка документів, виданих Державним реєстром речових прав на нерухоме майно;
- попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень;
- пошук та перегляд інформації про стан розгляду заяви або запиту, що були подані державному реєстратору у паперовому вигляді.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
- отримання відомостей з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб;
- отримання відомостей з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки;
- виконання запитів за всіма витягами, виписками та довідками, що надаються з реєстру державними реєстраторами, наданими через Реєстраційний портал та оформленими через сайт https://usr.minjust.gov.ua/
- формлення та подання електронних документів, які направляються державному реєстратору.
Реєстр громадських об'єднань - можливість отримати відомості про реєстрацію об'єднань у формі громадської організації або громадської спілки.
Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності - реєстр містить інформацію про всі ЗМІ, які розповсюджуються на території України, а також про українські інформаційні агентства. Відомості надаються у вигляді витягів, в яких міститься інформація про засновника видання, його вид, назву, тираж, мову та ін.
Єдиний реєстр громадських формувань - доступ до інформації про легалізацію (реєстрацію) політичних партій, громадських організацій, профспілок, організацій роботодавців, асоціацій кредитних спілок, благодійних організацій та ін.
Єдиний реєстр арбітражних керуючих
Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
Забезпечує пошук та перегляд інформації про електронні адреси, номери факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень; забезпечує реєстрацію інформації про електронні адреси, номери факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
Єдиний державний реєстр судових рішень
Електронний реєстр апостилів
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення
- забезпечує пошук державних нотаріальних контор
- забезпечує пошук нотаріусів
- забезпечує пошук за адресою
- державна реєстрація актів цивільного стану
Щоб потрапити на прийом, не потрібно особисто відвідувати установу.
За допомогою відеоконференції Ви зможете спілкуватися з посадовою особою, бачити і чути один одного, обмінюватися документами, файлами, аудіозаписами та будь-якою іншою інформацією у цифровому форматі.
Реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
- отримання відомостей з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб;
- отримання відомостей з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки;
- виконання запитів за всіма витягами, виписками та довідками, що надаються з реєстру державними реєстраторами, наданими через Реєстраційний портал та оформленими через сайт https://usr.minjust.gov.ua/;
- оформлення та подання електронних документів, які направляються державному реєстратору.
- подання звітності особами, які здійснюють діяльність арбітражного керуючого;
- публічний сайт Єдиного реєстру арбітражних керуючих;
- інформація про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство.
Інформаційні системи - пошук законодавчих документів (законодавство України, міжнародне законодавство, законопроекти тощо), пошук та завантаження шаблонів документів (договору, заяви, юридичні документи та інше).
- інформація про реквізити для сплати судового збору;
- можливість формування квитанції та онлайн сплати судового збору;
- інформація про суд, який розглядає справу, сторони спору та предмет позову, дату надходження позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги, заяви про перегляд судового рішення, стадії розгляду справи, місце, дату і час судового засідання, рух справи з одного суду до іншого;
- автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку, пошуку та надання електронних копій судових рішень;
- обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді;
- надсилання судами учасникам судового процесу та кримінального провадження текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень;
- надання вільного доступу до інформації щодо перебування суб'єктів підприємницької діяльності (контрагентів, боржників, поручителів тощо) у процедурі банкрутства.
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Немає коментарів:
Дописати коментар