Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду (portal.pfu.gov.ua) – сукупність програмно-технічних засобів, що забезпечують оперативне приймання, обробку, зберігання та передачу інформації (даних) під час надання послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, інформації в електронній формі з дотриманням адресності та заходів щодо захисту відповідних видів інформації (даних).
Надання органами Пенсійного фонду послуг в електронній формі здійснюється з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій) та автоматизованої передачі і обробки інформації і включає:
- заповнення бланків заяви, скарги, пропозиції, запиту в електронній формі;
- реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;
- доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;
- доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);
- взаємодію користувача електронної послуги з органами Пенсійного фонду з питань:
- стану розгляду заяв, скарг, пропозицій, запитів, поданих в електронній формі;
- подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду;
- попереднього запису на прийом в органі Пенсійного фонду;
-одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони органів Пенсійного фонду, новини тощо).
Реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяв встановленого зразка, поданих до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника.
Під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного цифрового підпису.
Для реєстрації фізичних осіб, у тому числі осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичних осіб – підприємців, як користувачів електронних послуг веб-порталу вказуються:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- номер облікової картки застрахованої особи та/або номер пенсійного посвідчення;
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – для фізичних осіб – підприємців;
- номер мобільного телефону для відправлення СМС-повідомлень (за бажанням).
Електронні послуги надаються в міру надходження відповідних звернень у строки, визначені чинним законодавством. Після завершення надання послуги веб-портал автоматично формує відмітку про надання послуги.
Інформаційні розсилки здійснюються шляхом надсилання відповідної інформації на адреси електронної пошти користувачів електронних послуг веб-порталу та/або шляхом відправлення СМС-повідомлень.
Надання електронних послуг, здійснюється органами Пенсійного фонду користувачам послуг безоплатно.
Джерело: okt-rada.gov.ua
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу.
Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Немає коментарів:
Дописати коментар