
Побутові споживачі та представники юридичних осіб за допомогою простої форми можуть заздалегідь записатися на прийом до фахівця центру для вирішення своїх питань, пов‘язаних із постачанням електричної енергії.
У формі на сайті потрібно обрати зручний день та час і зазначити тему свого візиту. З отриманим реєстраційним номером клієнт має вчасно прийти у обраний день та час і звернути увагу на інформаційний екран електронної черги. Клієнта запросять до фахівця центру на обслуговування (номер з‘явиться на екрані).

"Як постачальник електроенергії ми постійно підвищуємо комфорт при обслуговуванні наших клієнтів: запроваджуємо нові електронні функції, збільшуємо вибір способів обслуговування, покращуємо роботу наших центрів в цілому", - наголосив директор компанії «Київські енергетичні послуги» Віктор Мельников.
Нагадуємо, що питання, які можуть виникнути у клієнта щодо споживання електричної енергії, можна вирішити дистанційно за допомогою контакт-центру «Київських енергетичних послуг». Для цього можна скористатися формою зворотного зв‘язку в Особистому кабінеті, відправити електронного листа на адресу Hotline@keu.com.ua, написати особисте повідомлення на сторінці у Facebook. І, звісно, зателефонувати за номерами (044/067/066) 277-18-18. Усі запитання споживачів щодо роботи компанії, як постачальника електроенергії, будуть розглянуті.
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Немає коментарів:
Дописати коментар