Шукати в цьому блозі

понеділок, 1 вересня 2025 р.

Алгоритм дій при пошкодженні чи знищенні майна через військову агресію рф


Під час військової агресії рф, ніхто не застрахований від руйнівних наслідків обстрілів території України. Якщо ви стали жертвою чергового обстрілу, ви маєте знати що робити та куди звертатись. Для цього публікуємо алгоритм дій мешканців внаслідок пошкодження чи знищення майна через військову агресію рф.


1.     Що робити, якщо пошкоджено вікна та двері в квартирах та в місцях загального користування будинку?

У разі пошкодження конструктивних елементів будинку відповідно до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13.04.2022 № 499

«Про обстеження пошкоджених об’єктів внаслідок воєнних дій Російської Федерації в місті Києві» проведення обстеження покладено на комунальне підприємство «Київекспертиза» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). У разі пошкодження обслуговча організація складе акти (фіксації) візуального огляду із зазначенням орієнтовної площі пошкоджень конструктивних елементів житлового будинку, в тому числі із зазначенням пошкоджень у квартирах (номер квартири, площа квартири, орієнтовна площа пошкоджень, кількість кімнат).

Відповідні акти візуального огляду пошкоджених приміщень квартир для надання в організації надає до управління соціальної та ветеранської політики для подання до департаменту соціальної та ветеранської політики КМДА для виплати матеріальної допомоги.

Обслуговуюча організація надає власникам квартир (у яких є пошкодження вікон) плівку для тимчасового закриття віконних прорізів та OSB - плити.

Обслуговча організація протягом трьох діб зобов’язана локалізувати пошкодження шляхом тимчасового закриття місць загального користування плівкою та OSB - плитами у місцях загального користування та пошкодженні віконні та двірні прорізи

Додаткову інформацію можна отримати в КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м Києва» за адресою: м. Київ, вул. Білоруська, 1, з понеділка по четвер з 8:00 по 17:00, п’ятницю з 8:00 по 15:45, обідня перерва з 12:00 по 12:45, тел. (044) 483 99 06.

 

2.     Є-відновлення: як подати заяву на отримання допомоги?

 

У разі пошкодження міжкімнатних дверей, вхідних дверей, склопакетів, віконних блоків квартири тощо, основним інструментом компенсації на відновлення діє державна програма «єВідновлення».

Щоб скористатися даною програмою необхідно:

1.  Подати інформаційне повідомлення про пошкоджене майно, якщо цього ще не зробили, ви можете зробити на порталі чи в застосунку Дія, а також через ЦНАП або нотаріуса.

Якщо ви подаєте таке повідомлення через застосунок Дія, потрібно:


·          оновити застосунок до останньої версії (Меню – Оновити застосунок );

·          відкрити в застосунку розділ «Послуги» та обрати «єВідновлення»;

·        обрати пункт «Повідомити про пошкоджене майно» та пройти всі необхідні етапи.

2.      Далі потрібно пересвідчитися, що ваші права власності на об’єкт (житловий) зареєстровано в Державному реєстрі речових прав. Для цього відкрийте у застосунку Дія «єВідновлення» та оберіть послугу «Повідомити про пошкоджене майно». Якщо ваше житло зареєстроване, Дія покаже його серед знайдених.

3.       Відкрити банківський рахунок «єВідновлення» в банку-партнері програми. Зробити це можна як безпосередньо у відділенні банку, так і через мобільний застосунок банку.

Відкрити банківський рахунок можна буде також під час подання заяви про виплату. Відповідну можливість запропонує застосунок Дія по ходу заповнення заяви.

4.    Подати заяву про виплату. Для цього потрібно відкрити в застосунку розділ «Послуги», обрати «єВідновлення» та «Подати заяву про виплату».

Після цього потрібно пройти всі необхідні етапи, які пропонує електронна послуга (заповнення контактних даних, обрати пільги, яка стосується вас, отримання згоди співвласників тощо), та відправити саму заяву.

Комісія з обстеження організовує фізичний огляд об’єкта, складає акт комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф. На підставі акта комісійного обстеження комісією ухвалюється рішення щодо   надання   грошової   компенсації   або   про   відмову (з можливістю оскарження) (Важливо! Кошти надаються, якщо житло не було відремонтоване самостійно)

Якщо рішення позитивне, людині перераховують кошти на картку єВідновлення в одному з партнерських банків.

Кошти можна витратити на придбання будівельних матеріалів чи замовлення ремонтних послуг (через безготівкову форму).

ВАЖЛИВО!

 

Для подання заяви на отримання компенсації за пошкоджене майно – інформація про житло має бути внесена до Державного реєстру речових прав.

Якщо право власності на житло було оформлено до 01.01.2013, необхідно спочатку в нести право власності до Державного реєстру речових прав.

Для цього співвласникам житла необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг з наступним переліком документів:

·        документ, що посвідчує особу;


·        довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку;

·        документ, який підтверджує набуття права власності на житло».

·        технічний паспорт на житло, якщо в документах, що подаються для державної реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідного об’єкту.

У разі подачі документів на державну реєстрацію уповноваженою на те особою встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Консультації з питань внесення інформації про право власності до Державного реєстру речових прав на житло можна отримати за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24, приміщення ЦНАП вівторок і четвер з 10-00 до 13-00.

 

 

3.     Як отримати одноразову матеріальну допомогу?

 

Відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» для отримання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах в результаті пошкодження чи руйнування житлового будинку (квартири) внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненої збройною агресією РФ проти України для отримання одноразової грошової допомоги в розмірі 10 000 грн, а мешканцям квартири, яких зруйновані, пошкодженні ( в яких не можливо проживати в розмірі 40 000 грн необхідно:

-         звернутися до штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС) чи безпосередньо до управління соціальної та ветеранської політики з письмовою заявою з одночасним поданням наступних документів:

·        паспорт громадянина України;

·        довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомити про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

·        правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна ( документів на право власності на квартиру), яке пошкоджено;


·        документів, які підтверджують руйнування або пошкодження квартири, що обґрунтовують потребу в наданні матеріальної допомоги: протокол огляду приміщення, талон-повідомлення, довідка з ЖЕКУ чи ОСББ;

·        довідки про взяття на облік внутрішньо переміщено особи встановленого зразка (для внутрішньо переміщених осіб);

·        реквізити банківського рахунку, тільки рахунок для соціальних виплат.

Управління складає та надає списки осіб пільгових груп до Товариства Червоного Хреста України та інших благодійних організацій для отримання матеріальної допомоги та юридичних консультацій.

У разі, якщо в наслідок пошкоджень квартира непридатна для проживання районними у місті Києві державним адміністраціям відповідно до рішення Київської міської ради від 18.01.2024 7587/7628 визначається перелік постраждалих осіб, яких необхідно забезпечити тимчасовим житлом з урахуванням реєстрації місця проживання та фактичного проживання постраждалих осіб у пошкоджених житлових будинках міста Києва станом на дату пошкодження будинків, а також їх реальної потреби у тимчасовому житлі.

 

Додаткову інформацію з питань соціальної підтримки бажаючі можуть отримати в Управлінні за адресою: м. Київ, просп. Берестейський, 5, з понеділка по четвер з 8:00 по 17:00, п’ятницю з 8:00 по 15:45,  обідня перерва з 12:00 по

12:45, тел. (044) 236 81 14.

 


 4.     Куди звернутися для відновлення втраченого паспорта?

 

Якщо ви втратили паспорт невідкладно зверніться із заявою про втрату документа до поліції та отримайте підтвердження про реєстрацію заяви щодо втрати документів

Для оформлення нового документа потрібно особисто прийти до однієї з трьох установ:

·        територіальні підрозділи ДМС України

(м. Київ, вул. Ромаданова, 17, (графік роботи: пн-чт –з 8.00 до 17.00, пт -15.45.

·        ЦНАП - call- центр: (044) 202 60 38; (044) 202 60 39

·        Центр обслуговування громадян «паспортний сервіс»


Для    оформлення паспорта  громадянина   України   у    формі    ID-

картки замість втраченого необхідно подати наступні документи :

·        заяву про втрату паспорта;

·        документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати ( за наявності);

·        довідка   органу   реєстрації   встановленого   зразка   про    місце проживання при наявності;

·        довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку;

·        довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для ВПО).

Розмір адміністративного збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:

не пізніше ніж через 20 робочих днів -558 грн; не пізніше ніж через 10 робочих днів – 928 грн.

 

5.     Куди звернутися для відновлення реєстраційного номера облікової картки платника податків?

У разі необхідності повторного отримання громадянами ідентифікаційного номера з причин його втрати або пошкодження необхідно звернутися до органу податкової служби України за місцем проживання.

 

Для   отримання   інформаційно-довідкових  послуг   можна   звертатися   до Контакт-центур ДПС за номером телефону: 0800 501 007

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Києва знаходиться за адресою: пров. Політехнічний , 5а.

 

6.       Куди звернутися для відновлення свідоцтва про народження, шлюб?

 

Замовити дублікат свідоцтва про шлюб та свідоцтва про народження можна в застосунку Дія зазначивши при цьому спосіб отримання: поштою чи в будь - якому відділенні ДРАЦ.

 

7.       Де отримати дублікат свідоцтва на право власності?

Необхідно звернутися до центру надання адміністративних послуг або до органу в якому було оформлено документ з поданням наступних документів:


-         заява за згодою всіх повнолітніх співвласників житла, які брали участь у приватизації;

-         надати документ що посвідчує особу

Додаткову інформацію можна отримати за адресами:

 

-         м. Київ,   вул.   Б. Хмельницького, 24 приміщення ЦНАП (кожного вівторка з 15.00 до 17.00);

-         м. Київ, бульв. Т Шевченка, 26/4 каб. 215, (кожної п’ятниці з 9.00 до

11.00 ) або за номером телефону: (044) 366 58 85.






Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...