Шукати в цьому блозі

неділю, 8 серпня 2021 р.

Як врегулювати питання заборгованості?

Центр комунального сервісу (далі - ЦКС) здійснює комплексне обслуговування з питань централізованого опалення, гарячого водопостачання, холодного водопостачання та водовідведення, утримання будинків та прибудинкової території за принципом «єдиного вікна».

Фахівці ЦКС допомагають укласти договори, звіритися щодо стану розрахунків за спожиті послуги, вирішити питання заборгованості, укласти договори реструктуризації, отримати консультацію щодо нарахувань, передати показання лічильників тощо.

Зокрема, щоб врегулювати питання заборгованості достатньо звернутись до ЦКС особисто (за попереднім записом) або дистанційно (через месенджер у Facebook чи Skype).


Щоб укласти договір реструктуризації необхідно мати вже укладені договори з виконавцями відповідних послуг та надіслати фото або скан-копії (та пред’явити оригінали під час особистого візиту) наступних документів:
  • паспорта (або ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру);
  • картки платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID -картки);
  • документа, що підтверджує право власності житловим приміщенням/квартири та витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
  • довіреності представника та його паспорта (якщо договір укладатиме представник власника).

Для підписання договору потрібно здійснити онлайн-запис до одного з 10 районних сервісних центрів, а саме:
  • обрати сервісний центр та напрямок питання із запропонованого переліку;
  • обрати зручну дату та час візиту.


Щоб прискорити процедуру укладення договору можна заповнити електронну форму заявки, яка доступна на сайті у розділі «Що робити, якщо ви стали боржником?».







Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...