Шукати в цьому блозі

четвер, 30 серпня 2018 р.

Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води. Що це означає для споживача

Як відомо, різноманітні засоби обліку, які ми сьогодні використовуємо у побуті, потребують своєчасної повірки. Киян зобов’язали кожні 4 роки проходити повірку лічильників на холодну воду. Повірка лічильників є вимогою Закону та необхідністю для правильності нарахувань за використану воду.

Є декілька варіантів повірки лічильників - з демонтажем та без. Вартість першого – 376 грн, другого – 250 грн. Під час повірки лічильника його чистять та промивають. Повірка демонтованого лічильника займає тиждень. Якщо хочете швидко та з комфортом – замовляйте повірку лічильника без демонтажу. Тоді спеціаліст прийде до вас і проведе процедуру безпосередньо у вас вдома. 

Але тут є свої нюанси: у разі, якщо за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано непридатним, то встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач). Якщо ж ви замовили повірку без демонтажу і лічильник виявиться непридатним, то за встановлення нового доведеться заплатити додатково.

Щоб замовити повірку квартирних лічильників холодної води, потрібно звернутися за телефонами: (044)202-02-02 та (044) 277-20-74.

Купити лічильник можна за 250-300 грн. Вони бувають як вітчизняного та і європейського виробництва. У компанії радять обирати європейського виробництва, адже вони кращої якості та довше служать своїм господарям.

Після процедури ви отримаєте свідоцтво про проходження повірки від ДП «Укрметртестстандарт». Інформацію про результати повірки можна отримати онлайн на сайті.

- Споживачі повинні самостійно стежити за терміном проходження повірки. Якщо термін вийшов, то таким квартирам доведеться платити за показниками домового лічильника. Але жодних штрафів за несвоєчасно повірений лічильник законодавством не передбачено, - зазначив Валерій Люлін, директор Розрахункового Департаменту «Київводоканал».

Він звернув увагу на те, як повинен виглядати працівник «Київводоканал»: в уніформі та мати службове посвідчення.

- Наш працівник повинен мати з собою посвідчення з голографічним зображенням. Якщо є сумніви, то можна зателефонувати за номером 1588 та запитати чи працює за такою адресою працівник «Київводоканал», - додав Люлін.





Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...