Державні послуги онлайн – це швидко та зручно. Онлайн-портал «Дія» надає можливість спростити процедуру звернення безробітних до центрів зайнятості для реєстрації і призначення допомоги по безробіттю.
Для отримання послуги необхідно здійснити 9 кроків:
1)      Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис);
2)      зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu  за допомогою електронного підпису;
3)      перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності;
4)      заповніть заяву, відповідаючи на питання в анкеті;
5)      оберіть зручний для Вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування;
6)      введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат;
7)      якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву;
8)      завантажте необхідні документи: паспорт, ідентифікаційний код, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші;
9)      перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).
Далі Ви отримаєте підтвердження на електронну пошту або на телефон про надання статусу безробітного та виплати допомоги із безробіття /або сповіщення про необхідність доопрацювання / або аргументована відмова.
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах! Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

 
Немає коментарів:
Дописати коментар