Якщо у Вашій оселі раптом зникла електроенергія, то причин може бути декілька. Пропонуємо корисні поради, які допоможуть зрозуміти як діяти якщо в квартирі зникло світло
ДТЕК Київські електромережі опікується ремонтом та обслуговуванням електрообладнання виключно до входу в загальний щиток багатоповерхівки. Все що йде від такого щитка до квартири клієнта – зона відповідальності керуючої компанії (ЖЕКу, ОСББ тощо). Проводка всередині квартири – це те, за що відповідає власник квартири. А отже, в залежності від місяця аварії, її ліквідацією має займатися відповідальна за певну частину мережі організація або особа.
Що роботи мешканцям у разі зникнення в квартирі світла:
Крок 1: Перевірити вимикач (автомат). Можливо, відключився саме він. Якщо вимикач увімкнений, а індикатор на лічильнику сигналізує про його роботу, то проблема всередині квартири. Тоді клієнту слід самостійно шукати фахівця, який допоможе вирішити проблему.
Крок 2: Якщо світло відсутнє у декількох квартирах. Тоді потрібно звернутися до керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ тощо) оскільки це може бути внутрішньобудинкова проблема (проводка, клеми тощо).
Крок 3: Якщо світло зникло у всьому будинку – потрібно перевірити список аварійних та планових робіт на сайті ДТЕК Київські електромережі. Для цього, слід зайти на сайт у розділі «Немає електроенергії?» та перевірити свою адресу у списку планових та аварійних робіт. Знайшовши свій будинок, можна побачити орієнтовний час відновлення електропостачання.
Крок 4: Якщо необхідна адреса на сайті відсутня слід проінформувати про це ДТЕК Київські електромережі (на вибір):
- заповнити форму у чат-боті у Viber або Telegram;
- заповнити форму на сторінці «Немає електроенергії?» сайту під назвою «Повідомте нам про відсутність електрики»;
- або зателефонувати за номером 1588, +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588.
Бригади ДТЕК Київські електромережі виїдуть на місце і з’ясують причину відсутності світла. І якщо несправність сталася на їх мережах, то виконають ремонтні роботи. Якщо встановлять, що проблема в електрообладнання всередині будинку, то проінформують про необхідність її усунення керуючу компанію (ЖЕК, ОСББ тощо).
Про те як діяти у випадку зникнення світла також можна дізнатися у ВІДЕО.
За матеріалами: https://shev.kyivcity.gov.ua/news/16437.html
Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу! Долучайтесь до нас у соціальних мережах!
Будемо щасливі бачити Вас також серед постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).
Немає коментарів:
Дописати коментар